- du är fin som du är.

Förlåt att jag inte har bloggat tidigare idag, men mamma väckte mig kring 9(!!) och frågade om jag ville följa till luleå och kika på tapeter eller vad det då var. Så jag klev upp ett tag efter nio, åt frukost sen hoppade jag i duschen. Då vi väl var i luleå så for vi och hälsade på mormor och sånt. Har vart en väldigt dåligt lördag så jag tog en pn från 2 till 4 så det kändes helt okej. Nu har jag iallafall ätit en jävligt god middag, kött & potatisgratäng.. lördagsmys kallar jag det, men nu kan jag knappt röra mig fast jag behöver städa, uh..
Men nu ska jag väl ta tag i bombnerslaget och sen får jag väl se vad kvällen har att bjuda på.

Två bilder som jag i förövrigt nyss tog, är helt osminkad och ofixad men det får ni stå ut med idag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0