- when we stand together

Förlåt för att jag typ inte har bloggat på 1 vecka eller nå, men jag har verkligen inte orkat. Har inte heller haft mycket att göra, men jag har mest umgåts med finaste Kajsa och finaste Sara. Vilket jag ska göra ikväll också, vi ska ha en såkallad liten tjejkväll bara vi tre, käka middag, efterrätt, film, godis och massa skitsnack.. hihi, skoja bara, men det ska blir hur galet mysigt som helst. Ska alldeles strax hoppa i duschen, eftersom kajsa kommer till mig på ungefär en halv timme.. så jag borde lägga i ettans växel ifall jag vill hinna ;-)
Men jag har iallafall kameran med mig ikväll, så det kommer nog bilder + bilder från veckan. Nu när jag också har ny mobil som har lite bättre kameran än den förra, känns helt okej :)

Ska skynda iväg nu, om vi inte hörs ikväll/natt så hörs vi imorgon.
Puss!

Btw, jag färgade ju håret också sa jag ju aldrig vilken färg, men det blev dock rött/brunt/lila. Men nu har färgen börja fara ut så nu är det ganska rött, så jag måste köpa en färgbomb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0