- varför gör du såhär mot mig?

Förlåt för att jag inte bloggade något igår, men hade liksom inget att säga förutom att jag var ute och fotade en stund på dagen och sen så gjorde jag inget mer. Fast jag fick inte speciellt bra bilder när jag fotade, för att min katt skulle fara med skallen uti objektivet hela tiden, sen följde hon efter mig vars jag än gick, jävla stalker..
Men iallafall, idag har det då vart skola som vanligt, fast vi har haft bokensdag eller vad det då kallas. Man skulle sitta hela eftermiddagen och läsa böcker och på en lektion fick vi nå äppel som smakade skit, sen så fick vi äta godis en lektion. Fast så mycket vart det inte att läsa med tanke på att det spilldes ut dricka och hela kittet.
Helt okej dag faktiskt, men både bra och dåligt humör.

Men hade tänkt ladda in bilderna i ett annat inlägg som snart kommer upp på bloggen tror jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0