- spenderat min kväll världens finaste kajsa.

Som ni ser rubriken, har alltså spenderat kvällen med kajsis. Vi pratat om allt mellan himmel och jord, ritat (fråga ej)
sen har vi ätit godis och druckit julmust♥♥. Jag gick och mötte just före sju, sen tänkte vi fota o det, men det blev som aldrig riktigt, men vi har haft kul ändå. Om ni har riktigt tur så kanske ni får nån bild på våra fina bilder, vi är väldigt dukitga!!
Hennes mamma kom och hämtade henne kring halv 11 sen så stod vi och pratade en hel del. Jag och kajsa far till stan imorgon, så det kanske inte blir så bra bloggning, men det ordnar väl sig :-)
Men nu ska jag väl börja tvätta bort sminket, och krypa ner i sängen!
Om jag ids lägga in bilder, så kommer det nog förhoppningsvis imorgon, men nu ska jag dra. Pussen :)



Ser helt kioskmongo ut på bilden, men jag saknar faktiskt mitt korta hår om jag är helt ärlig, men ändå vill jag ha hårförlängning (?!). Jag är ju som jag är, men shit the same!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0