- du var inte den jag trodde.

Jag började med en försovning imorse, vaknade ungefär 5 i 8 och bussen går typ kring 5/10 över 8, så jag hann bara slänga på mig nå jeans & min mysiga takidatröja, mysoutfit. Men jag hann med bussen iallafall. Dagen började med So, sen engelska och bild, sen lunch och sen två lektioner till, svenska och hk. Har typ varit världens sämta dag idag, usch. Tur att jag har världens finaste vänner, som alltid finns där för mig. Ni vet vilka ni är, ♥
Men nu ska jag börja plugga till provet/förhöret på glosor imorgon, sen ska jag väl kanske käka lite eftersom man blir tvingad men ändå är helt jävla proppmätt.
Jaja, men nu ska jag väl sätta igång.
men imorgon så kommer Kajsa till mig efter middagen nångång, sen så bestämde vi oss för att vi skulle fota lite, så det blir kul! Så måste hinna stoppa kameran på laddning.

Okej, det här vart ett långt och tråkigt inlägg, men nu ska jag dra. Pussen!





Bjussar på bilderna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0