- du är bra som du är - "jovisst".

Nu såg att att mitt mobilinlägg inte hade kommit upp på bloggen, men jag bloggade iallafall påvägen till stan via mobilen. Men skitsamma, tror inte ni har saknat mig så mycket så ;-)
Jag har iallafall sependerat en del av min dag i stan med Kajsa och Linda tror jag hon hette, fick med mig en present åt pappa eftersom det är farsdag imorgon, även 2 st ear cuffs vart rätt nöjd med det. Pappa kom till stan och hämtade mig kring halv 2, då for vi hem osv sen har jag väl inte gjort nå speciellt mycket.
Funderar på vad jag kan göra, har verkligen jättetråkigt. Forever alone, typ.

Men lägger nog in bilder på vad jag köpte imorgon! :)

Kör nog på en mobilblogg om jag orkar, annars så hörs vi imorn. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0