- du är bäst, jag lovar & svär.

Jag tänkte att detta inlägg skulle få bli till min underbara bror.

Jag vill för det första säga att du är världens bästa, du får mig oftast på bra humör när jag inte mår så bra. Jag ser upp till dig till 1000 %, du har vart grymt stark under dessa år när du har varit sjuk, du klarade & det är de som gör mig så himla stolt. Alla gånger du har funnits för mig, alla gånger du har sagt hur värdefull jag är och alla gånger du har sagt att du tänker stå upp för mig och inte låta någon få trycka ner mig. Vi bråkar, som dom flesta andra syskon, men grejen är att en timme efter kan vi sitta och asflabba åt ingenting, glömma & förlåta.
Jag tror inte du förstår egentligen hur mycket du betyder för mig, för det är nog alldeles för mycket för att kunna förstå. Du har funnits här sedan jag tog mitt första andetag på jorden och vi ska följa varandra genom livet.
Klarar mig inte utan dig bror, aldrig!

Jag älskar dig, förstå det.



Världens nyaste bild på honom också, fast ne. Men har dock ingen annan, men den här får duga för han är lika fin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0