- back on track again

nu är jag tillbaka igen, har haft en bloggpaus orkade inte skriva det åt er men ja, ni har nog förstått.
Nu sitter jag iaf här och äter frukost, säkert så undrar ni också vad jag gör uppe den här tiden. Var tvungen att väcka bror som skulle med bussen 10 över 9. Men det gör inget, men nu ska jag nog börja packa mina skridskor sen ska jag invänta kajsa som kommer kvart över 11 med bussen hit. Sen drar vi väl och åker skrillor :D

Har haft ett jäkligt bra lov hittills, har varit med underbart folk och bara tagit det lugnt.. men ikväll så måste jag nog tyvärr ta fram fysikboken och engelskaböckerna.. 2 prov nästa vecka, känns inte helt okej men jaja.

Ska börja klä på mig nudå, bloggar mer senare också kanske ni får någon bild :-)




du måste klara det här gurra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0