- Nyårslöften 2012

Tänkte bara säga att jag har kommit på några nyårslöften som jag ska hålla -

1. Plugga och göra läxor direkt jag får dom, måste verkligen höja mina betyg.
2. Städa mitt rum minst 1 gång i veckan ( dam(p)suga, damma & skura ).
3. Softaa somfan, ska klart bli det bästa året!

Jaja, den sista var random.. Men jag dom två översta måste jag verkligen hålla, iallafall mest den översta.. för mina betyg är verkligen inte bra, nog för att jag har godkänt + några högre än det.. Men jag ska klara det, ska ha minst D i allt innan 8an är slut :)

Jaja, jag tänkte bara göra ett snabbt och inlägg, så nu ska jag forsätta på headern :)

Ps, min jul var inte som jag förväntat... dålig.

pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0