- jävla skit

Måste bara få skriva av mig lite, FÅ UT MIN ILSKA ÅTMINSTONE!

Jag är sååååå jävla less nu, jag är även så jävla rastlös PÅGRUND av mitt knä.. Hur fan kan det ha förstört allt...
det här lovet skulle ju bli bra, men nä.. jag har aldrig någon jävla tur, allt går bara åt helvete!
varför, VARFÖR ska det ju hända mig, åh.. blir bara så sjukt less och arg/besviken, allt kan dra.

Jaja, har lust att slå sönder min jävla dator nu, även allt i mitt rum.
Jag ska gå och duscha nu, sen tänker jag se till att mitt liv blir bättre, på ett eller annat sätt.

Tack för mig, HEJDÅ!



Hade gärna satt in den här bilden X14323564756435 i detta inlägg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0